Ne prezrite
Cene stanovanjskih nepremičnin v 2. četrtletju 2021 ponovno višjeNAZAJ V ŠOLO: KAKO PRILAGODITI DOM NA NOVO ŠOLSKO LETOAprila transakcije z nepremičninami na predkoronski ravniZaupanje v nepremičninski trg se nadaljujeCene stanovanjskih nepremičnin v prvem četrtletju 2021EVROPSKA RAZISKAVA O TRGU STANOVANJSKIH NEPREMIČNINTRIJE NASVETI ZA PRODAJO NEPREMIČNINE V LETU 2021Kupiti ali prodati nepremičnino ali raje počakati?Kako so se v RE/MAX-u nepremičninski posredniki prilagodili omejitvam zaradi…Italijanka med pospravljanjem odkrila 475.000 evrov vredno obveznicoPAMETNI DOMOVIPONUDBA NEPREMIČNIN ZA RUSKO GOVOREČE KUPCE5 nasvetov za srečnejše leto 2021Cene stanovanjskih nepremičnin v 3. četrtletju 2020NOVA REALNOST: KAKO COVID 19 SPREMINJA TRG NEPREMIČNINUstrezna priprava nepremičnine na prodajoIzbor nepremičnin na obrobju naše prestolniceKje se bo gradilo največ stanovanj?Šest mitov o tem, kako tehnologija spreminja trg nepremičninNepremičninski trg v prvem polletju 2020Izgorelost nepremičninskih posrednikovRaziskava: RE/MAX EVROPA o vplivih COVIDA-19 na evropski nepremičninski trgPreden se odločite za nepremičninskega posrednika, mu postavite 10 ključnih…V 5 korakih do popolne lokacije novega domovanjaMirnski grad je dobil novega lastnika – speča lepotica se…Rast cen stanovanj v Ljubljani se je ustavila že pred…Svetovni dan otrok – 1. junijNepremičninski zmagovalci in poraženci epidemijeKako kupiti nepremičnino iz udobja vašega domaKako prodati nepremičnino iz udobja vašega domaKo nam virus kroji naše dniKako je Brexit vplival na ceno hiš v Združenemu kraljestvu…Na vrhu tudi v letu 2020: RE/MAX se je ponovno…Kako izbrati kvalitetno pohištvo iz IKEA trgovin?Obudimo spomine na RE/MAX letno srečanje na PtujuRE/MAX Reucon – evropska konvencija RE/MAX 2019 – skupaj ustvarjamo…Izrezovanje buč in dekoracija za noč čarovnicRE/MAX Evropska konvencija 2019 na MallorciVse se začne s postavitvijo primerne ceneKako lahko prostor za domačo pisarno poveča povpraševanje kupcev?Lastništvo doma: nakup ali gradnja?Srečno zaljubljena se podajata na lov za novim domom

RE/MAX balon – takrat & sedaj

balon-remax-nepremicnine3.jpg

Danes je eden izmed najbolj prepoznavnih simbolov podjetij v svetu, vendar ko je bil prvič rdeč, bel in moder balon predlagan za logotip RE/MAX družbe, je bil predlog zavrnjen. To se je zgodilo v letu 1977, ko sta lastnika franšize predlagala balon za logotip RE/MAX-a. Predlog so jima zavrnili, lahko pa sta uporabljala svoj balon z napisom RE/MAX za posebne dogodke.

Naslednje leto sta ponovno poskusila srečo na regionalnem srečanju RE/MAX članov. Tokrat sta predstavila še video balona v zraku na mednarodnem balonarskem mitingu v Albuquerque-u.

Odgovor je bil odločen: »NE.«

Vse dokler se ni balon z napisom RE/MAX pojavil v 8 tednov trajajoči TV oglasni kampanji s posnetkom, ki ga je naredil Dave Liniger, ustanovitelj RE/MAX-a, ki je tudi Cessna pilot, se balon ni uporabljal za logotip podjetja. Ker je oglasna kampanja bila izjemno uspešna, so se odločili, da bo vizualno predstavitev podjetja predstavljal balon na vroči zrak z napisom RE/MAX. S pojasnilom kot »Above the Crowd« – »Nad množico«, kakor dokaz kvalitete.

Vse od takrat se je flota balonov podjetja povečala na 120 in se nahajajo v 26 državah po svetu. Posredniki uporabljajo balone tudi na dobrodelnih dogodkih, dnevih odprtih vrat, otvoritvah pisarn in raznih družabnih dogodkih. Nekateri piloti RE/MAX balonov opravljajo različne predstavitve in predavanja za šole, kjer učijo učence o tem kako balon na vroči zrak sploh deluje. Balonček v obliki logotipa pa opremlja že več milijonov poslovnih vizitk, oglasov in znakov »PRODANO«.

V letošnjem Avgustu se je RE/MAX odločil za osvežitev znamke. To se je zgodilo prvič po 40ih letih. Balon je seveda še vedno glavna zvezda. Razvoj znamke je trajal 2 leti in je vključeval predloge več kot 20.000 uporabnikov. Novi izgled je svetlejši, jasnejši in modernejši. Prilagojen je današnjim, modernim trendom, ki vključuje tudi mlajše kupce. Konec koncev se več kot 34% mlajših ljudi že četrto leto zaporedoma vse pogosteje odloča za nakup novega doma.

Prvi balon z novim logotipom bo prvič javno predstavljen na letošnjem mednarodnem balonarskem srečanju v Albuquerque-ju. Sčasoma se bo celotni floti balonov spremenil logotip, vendar bo to zahtevalo kar nekaj časa, saj sprememba ni enostavna. RE/MAX flota balonov je največja flota balonov na vroči zrak na svetu. Vsak balon na vroč zrak vsebuje 2548,52 m3 zraka, tehta 340,2 kg in lahko doseže višino do 3810 m brez kisika.

Obiščite našo spletno stran www.re-max.si in poiščite svojega nepremičninskega posrednika, ki vam bom pomagal prodati vašo nepremičnino ali vam pomagal pri nakupu novega sanjskega doma.

Share this post

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

scroll to top