Šest mitov o tem, kako tehnologija spreminja trg nepremičnin

Računalniki, digitalizacija in internet popolnoma spreminjajo naš odnos do sveta. Pri nepremičninskem posredovanju se uporablja več tehnologije kot kadarkoli prej in na prvi pogled se zdi, da bo ta tehnologija zamenjala nepremičninske posrednike. Kljub številnim mitom se moramo zavedati, da je tehnologija velika prednost in ne sovražnik.

MIT ŠTEVILKA 1: LOKALNE NEPREMIČNINSKE POSREDNIKE BO NADOMESTILO SPLETNO OGLAŠEVANJE.

NE DRŽI! Čeprav spletni oglasi omogočajo kupcem, da najdejo ustrezne nepremičnine in pridobijo informacije o lokalnem okolju, so ti podatki brez ustrezne utemeljitve nepremičninskega svetovalca brez pomena. Kupci še vedno potrebujejo izkušene nepremičninske posrednike, ki priskrbijo relevantne informacije (na primer o primerni ceni nepremičnine, o situaciji na trgu …) in tako kupcem olajšajo odločanje.

Poleg tega obstaja veliko nepremičnin, ki morda še niso objavljene na spletu. Ob podpori svoje mreže nepremičninski posredniki vedo, katere nepremičnine se bodo prodajale v kratkem, in glede na to tudi hitro ukrepajo.

MIT ŠTEVILKA 2: UMETNA INTELIGENCA BO NADOMESTILA KOMUNIKACIJO Z LJUDMI.

NE DRŽI! Trg nepremičnin tvorijo ljudje in ne roboti, ki ne zmorejo vzpostaviti pristnih odnosov in se ne morejo povsem prilagoditi potrebam in željam strank.

V zadnjem času so sicer zaradi hitrih odzivov na preprosta vprašanja postali aktualni chatboti (klepetalni roboti). Ti so primerni predvsem, kadar so potrebni enostavni, hitri odzivi in odgovori.

Nakup in prodajo nepremičnine običajno spremljajo številna čustva in stres. Roboti enostavno ne zmorejo čustvovanja in empatije, tako kot to počnejo nepremičninski posredniki.

MIT ŠTEVILKA 3: Z DRUŽABNIMI OMREŽJI NI MOGOČE ZGRADITI IN VZDRŽEVATI ODNOSOV.

NE DRŽI! Tehnologija ne bo zamenjala pristnih odnosov, ampak bo omogočala več časa za vzdrževanje odnosov in povečala možnosti vzpostavitve novih odnosov. In kar je še pomembneje: družabna omrežja pripomorejo k temu, da odnosi postanejo bolj transparentni in predane informacije zanesljivejše. Posrednika lahko tudi s pomočjo socialnih omrežij bolje spoznate in mu zato tudi lažje zaupate; posredniki pa lahko vam, strankam, tudi na socialnih omrežjih, zagotavljajo podporo ne glede na to, kje se nahajate.

MIT ŠTEVILKA 4: VIRTUALNA REALNOST POMENI, DA STRANKE NE POTREBUJEJO PRISOTNOSTI POSREDNIKA NA OGLEDIH.

NE DRŽI! Video posnetki nepremičnine in dobre fotografije so nepogrešljiv del dobrega oglaševanja nepremičnine, saj poskrbijo, da je nepremičnina med ostalimi oglasi dobro vidna.

Kupci pa si bodo pred nakupom zmeraj želeli osebni ogled nepremičnine, kar pomeni, da mora biti zraven nekdo, ki bo znal odgovoriti na njihova vprašanja in jih opomniti na morebitne težave. Z virtualnimi ogledi in videi potencialnim kupcem omogočimo zgolj površinsko predstavitev nepremičnine. Veliko kupcev vodijo pričakovanja, občutki in intuicija, kar zna voditi v napačno presojo. Kupci še zmeraj potrebujejo nepremičninske posrednike, ki ustvarijo prijetno vzdušje in predstavijo dejansko stanje nepremičnine.

MIT ŠTEVILKA 5: VIRTUALNI OGLEDI IN VIDEO PREDSTAVITVE SO ZA PRODAJALCA VELIK STROŠEK.

NE DRŽI! Dobre kamere in droni postajajo pomemben pripomoček profesionalnih nepremičninskih posrednikov in tudi brez tega lahko nepremičninski posredniki posnamejo visokokakovosten video, ne da bi pri tem morali najeti strokovnjaka. Potencialnim kupcem video predstavitve omogočajo lažji način ogleda nepremičnine, ki se lahko izvede kjer koli in kadar koli. Nepremičninski posredniki s tem seveda povečajo število ogledov. Najbolje od vsega je, da vam video posnetek oziroma virtualni ogled omogoča, da si nepremičnino lahko bolje ogledajo potencialni prodajalci po vsem svetu.

MIT ŠTEVILKA 6: AVTOMATIZACIJA BO PREVZELA NALOGE NEPREMIČNINSKIH POSREDNIKOV.

DRŽI! Posredniki velik del svojega časa porabijo za pridobivanje in urejanje dokumentacije, vnašanje podatkov, obveščanje strank o poteku prodaje … Vse te aktivnosti je mogoče poenostaviti s pomočjo tehnologije. Shranjevanje dokumentov v oblaku, avtomatsko ustvarjena poročila o prodaji in druge podobne aktivnosti ne ustvarjajo samo varnejšega in zanesljivejšega načina upravljanja podatkov, ampak vsem prihranijo čas in izboljšajo zadovoljstvo strank.

Če posrednik tehnologiji pusti, da zanj opravi vsakdanje rutinske naloge, se lahko bolj osredotoči na ustvarjanje večje vrednosti in nudi boljšo podporo strankam. Ker so že skoraj vse datoteke in aplikacije dostopne na mobilnih telefonih, je lahko svojim strankam tako na voljo ne glede na čas in lokacijo.

Česa tehnologija nikoli ne bo zmogla nadomestiti?

Nepremičninski posredniki svojim strankam ponujajo preveč vrednosti, da bi jih tehnologija lahko zamenjala. Nova tehnologija je nepogrešljiva, marsikaj poenostavi, ne more pa občutiti vaših skrbi, želja in izzivov, ne premore sočutja in ne zmore graditi dolgoročnega odnosa, ki je ključ za dobro sodelovanje z vašim nepremičninskim posrednikom – tega tehnologija ne bo nadomestila.

Share this post

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

scroll to top