Ne prezrite
Cene stanovanjskih nepremičnin v 2. četrtletju 2021 ponovno višjeNAZAJ V ŠOLO: KAKO PRILAGODITI DOM NA NOVO ŠOLSKO LETOAprila transakcije z nepremičninami na predkoronski ravniZaupanje v nepremičninski trg se nadaljujeCene stanovanjskih nepremičnin v prvem četrtletju 2021EVROPSKA RAZISKAVA O TRGU STANOVANJSKIH NEPREMIČNINTRIJE NASVETI ZA PRODAJO NEPREMIČNINE V LETU 2021Kupiti ali prodati nepremičnino ali raje počakati?Kako so se v RE/MAX-u nepremičninski posredniki prilagodili omejitvam zaradi…Italijanka med pospravljanjem odkrila 475.000 evrov vredno obveznicoPAMETNI DOMOVIPONUDBA NEPREMIČNIN ZA RUSKO GOVOREČE KUPCE5 nasvetov za srečnejše leto 2021Cene stanovanjskih nepremičnin v 3. četrtletju 2020NOVA REALNOST: KAKO COVID 19 SPREMINJA TRG NEPREMIČNINUstrezna priprava nepremičnine na prodajoIzbor nepremičnin na obrobju naše prestolniceKje se bo gradilo največ stanovanj?Šest mitov o tem, kako tehnologija spreminja trg nepremičninNepremičninski trg v prvem polletju 2020Izgorelost nepremičninskih posrednikovRaziskava: RE/MAX EVROPA o vplivih COVIDA-19 na evropski nepremičninski trgPreden se odločite za nepremičninskega posrednika, mu postavite 10 ključnih…V 5 korakih do popolne lokacije novega domovanjaMirnski grad je dobil novega lastnika – speča lepotica se…Rast cen stanovanj v Ljubljani se je ustavila že pred…Svetovni dan otrok – 1. junijNepremičninski zmagovalci in poraženci epidemijeKako kupiti nepremičnino iz udobja vašega domaKako prodati nepremičnino iz udobja vašega domaKo nam virus kroji naše dniKako je Brexit vplival na ceno hiš v Združenemu kraljestvu…Na vrhu tudi v letu 2020: RE/MAX se je ponovno…Kako izbrati kvalitetno pohištvo iz IKEA trgovin?Obudimo spomine na RE/MAX letno srečanje na PtujuRE/MAX Reucon – evropska konvencija RE/MAX 2019 – skupaj ustvarjamo…Izrezovanje buč in dekoracija za noč čarovnicRE/MAX Evropska konvencija 2019 na MallorciVse se začne s postavitvijo primerne ceneKako lahko prostor za domačo pisarno poveča povpraševanje kupcev?Lastništvo doma: nakup ali gradnja?Srečno zaljubljena se podajata na lov za novim domom

Morda pa spletna trgovina reši prazne lokale v centrih mest

Pri spreminjajoči se trgovini na drobno, ki jo diktira spletna trgovina, se je pojavil nov dejavnik, digitalni marketing. Nekoliko presenetljivo mu je prvič vidneje začela pojenjati sapa, zato podjetja spet aktivneje iščejo fizičen stik s kupci.

Digitalni marketing je imel še ne dolgo nazaj nesporni primat oglaševanja prihodnosti; vse je mogoče točno izmeriti, testirati, slediti potrošnikom in ugotoviti njihove nakupne namene ter jih tako ali drugače pripeljati do končnega nakupa. V celoti gledano sicer digitalni marketing še vedno raste, vendar si skoraj vso rast prisvajata Google in Facebook. Zaradi relativne neučinkovitosti številnih digitalnih kanalov so podjetja prevetrila oglaševalske strategije. Tako je lani Procter & Gamble 200 milijonov dolarjev sredstev iz digitalnega marketinga preusmeril v drugo oglaševanje in kljub temu zabeležil za 10 odstotkov boljši izplen.
Digitalni marketing upočasnjujejo orodja za blokiranje oglasov, možnosti potrošnikov regulacije prejemanja oglasov in goljufije. Omejenost digitalnih poti sta zaznala tudi Google in Facebook, zato z različnimi sodelovanji s trgovinami iščeta tudi fizičen stik z ljudmi, če ne drugega jih izobražujeta in zabavata (slednji z VR očali). S takšno neposredno komunikacijo z ljudmi, ki na kraju samem preizkušajo izdelke, podjetja dobijo informacije, ki jih prek digitalnih kanalov ne morejo. Nakup in dostava pa se zatem izpeljeta prek spletne trgovine.

Razstavni prostor (showroom)

Zaradi potreb po prostorih, kjer se podjetja lahko predstavijo svojim kupcem, se je marsikatera klasična trgovina spremenila v nekakšen razstavni prostor (showroom). Seveda je še vedno največ potrošnikov v trgovskih centrih, vendar se tu odpirajo možnosti tudi za prostore na drugih lokacijah. Ti so lahko razmeroma majhni, saj ni več potreben prostor za veliko blago na policah, kot smo to vajeni v klasični trgovini. V slednji ga mora biti čim več, sicer je trgovina slabo založena. Pomembno je, da so arhitekturne rešitve prostora takšne, da je privlačen in primeren za srečanje podjetij s svojimi kupci. Najpomembneje pa je, da je na frekventni lokaciji.

Dobri časi mestnih lokalov se utegnejo vrniti, morda najdejo skupni jezik s spletno trgovino. foto: blogPROSTOR.si

Lokali v mestu

Znane so zgodbe nezasedenih lokalov v umirajočih mestnih jedrih, ki niso primerni za trgovine (nimajo parkirišč, premajhni so), kljub temu pa gre mimo še vedno veliko ljudi. Če je mestna politika slaba, so ljudje na ulici do popoldanskih ur, če pa se v mestu “dogaja”, potem ljudi ne zmanjka do večera. Nekdanje trgovine bi lahko zaživele kot razstavni prostori. Iz nepremičninsko investitorskega vidika je tudi “spodbudno”, da je zdaj vrednost teh lokalov, razen v Ljubljani, zvečine zelo nizka, saj lastniki in potencialni najemniki ne vedo, kaj bi z njimi. Nekatere občine jih oddajo celo za simbolično najemnino.

Stane Petavs, nepremičninski svetovalec RE/MAX Commercial in bloger na blogPROSTOR.si

Share this post

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

scroll to top